Selasa, 3 Mei 2011

Berat ku yang terkini

Agak lama aku tak timbang berat badan, boleh dikatakan sejak badan makin mengembang-ngembang ni, mood untuk menimbang berat badan terus ke laut.

Memandangkan aku telah berniat untuk menjaga corak pemakananku bermula sekarang, kena lah timbang berat samada aku suka atau aku benci sekali pun.

Ok, dah naik atas penimbang …dannn…..berat terkini badan ku adalah……………73 kg! wowwww aku tak sangka turun 2 kg, mungkin kerana badan tak sihat kebelakangan ini.

Akan datang aku akan buktikan dengan gambar sekali ye.

Aku tau kekurangan blog aku ni semua entry tanpa gambar je, bosan kan?
Ok ok aku janji aku variasikan lagi blog ini dengan sertakan gambar sekali pada setiap entry! ( sambil angkat tangan seperti berikrar).

0 comments:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates