Isnin, 2 Mei 2011

Kesihatan ku...

Salam untuk pembaca,
Sejak kebelakangan ni kesihatan ku agak terganggu, baru-baru ni aku telah menjalani ujian darah, keputusannya ok cuma kandungan uric asid di dalam badanku sedikit tinggi.


Nampaknya aku terpaksa mengawal pengambilan semua jenis seafood dan beberapa sayur yang dikenal pasti tinggi kandungan uric asid di dalamnya.


Hmm satu lagi, aku telah menjadi seorang yang obes sejak hampir 2 tahun lalu dan sekarang apakah aku mampu berusaha untuk kesekian kalinya berdiet dan bersenam?


Oh aku sendiri tidak berani memberikan jawapan yang pasti, ye untuk saat ini tiada jawapan yang pasti dari aku.


Duhai pembaca budiman, sudilah kiranya memberikan sedikit nasihat untuk ku yang degil ini!

0 comments:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates